Bu blog Mia Wallace'ın içini dökmesi, yazıp kurtulması, anlatıp rahatlaması ve anılarını paylaşması içindir.

Talihsizlik Serüveni

Eylül'ün başları.. Havalar hafif serin gibi. Sakin sakin böyle tam tatillik diyerek annem, ablam, ben 5 günlük bi tatil kaçamağı yapalım dedik. Ama nasıl heyecanlıyız. Yazın başından beri denize girememiş, güneşlenememişiz. Herkes bronz bronz yaz güzeliyken biz bembeyaz kalmışız.

Arkadaşlarımın güzel tatil  fotolarını iç geçirerek like'larken kendimi İzmir'e giden bi uçakta buldum. Otele yerleşir yerleşmez "ben denize gidiyoruumm!" diyerek kumsala koştum.

Denize girerken aklımda sadece 'en erken nasıl bronzlaşırım?' düşüncesi vardı.. Bir yandan suda yürüyorum, bir yandan da "yok önce 50 faktör sürmiyim hiç bronzlaşamam.. Imm 30 faktörle başlasam? Sonra kakao yağı sürüp dursam, güneş beni haşlarşa hemen 50 faktör kullansam?" diye düşünürken ÇAT!

Bacağımda bi acı, sanki bi şey çarpmış gibi. Daha denize dalmamış, saçlarım ıslanmamışken pes etmedim. Bacağımdaki acıya aldırmadan yüzmeye devam ettim. Bu sefer diğer bacağımda da aynı acıyı hissedince denizden çıktım. Oh ilk gün az da olsa denize girdim diye sevinirken  bacağımdaki acıyı kaşıya kaşıya akşam yemeğine indim.

Sabah uyandığımda bacağımda kocaman 4 tane çizgi vardı. Etrafı kıpkırmızıydı. Yaranın etrafı kocaman şişmiş ve sabaha kadar kaşınmıştı. O panikle hemen doktora gittik. Doktor bacağımdaki yaraya büyüteçle baktı.. Sonuç olarak bu korkunç görünenen yara bir deniz anasıydı!

Dannnnnnnnnnnnn!

Evet cidden heyecanla gittiğim tatilin ilk gününde bacağıma deniz anası çarpmış ve tatilim başlamadan bitmişti..... Doktor "deniz, havuz, güneşlenmek yasak... Eğer bunları yaparsan yaran iyileşmez hatta iz kalır." dedi. Bana bisürü ilaç verdi. Tatilim resmen bacağıma pansuman yapmakla geçti.

Bronzlaşmak, yüzmek, güzelleşmek, tatil fotoları.. Her şey hayaldi. Önümde yüzen mutlu tatil insanlarını görmek işkenceydi.

Şemsiyemi açıp gölgedeki şezlongumda kös kös oturup, 5 günlük tatilde 2 kitap bitirdim. Yine de dayanamayıp yaralarıma sargı bezi sarıp öyle güneşlendim. Akşamları içtiğim haplara aldırmadan bisürü şarap tükettim. Tatilin son günü 1 saatlik kaçamak yapıp havuza girdim.

Sonunda sabahlara kadar kaşınan bacağım yüzünden uyuyamadığım, ecza çantasıyla dolaştığım, amele yanığı olduğum ve bacağımda 4 adet çizgi izi bırakan lanetli tatil bitti.

Annemle, ablam "Freddy Krueger uyurken geldi, rüyanda seni çizgi gitti" diyerek bacağımdaki yara izini coollaştırmaya çalıştılar. Bacağımdaki çizgilere bakıp "Nancyyyy...." diye bağırdılar. Fakat o yara benim için hala tatilimi mahveden bi deniz anası. Acısı kalmadı ama malesef izi kaldı.
***

Geçen gün kuzenlerimle buluştuk. Güzel böyle alkollü, sohbetli bi kız günü geçirdik. Bol bol erkekleri çekiştirdik.

Alkol sonrası bi acıktık bi acıktık. Hemen karşımıza çıkan ilk yere, Burger'a gittik. Hepimizin canı ayran istedi. Menümüz büyük boy ama ordaki ayranlar küçük boy olunca, adam bize fazladan 3 ayran daha verdi. Ben "ne gerek var ya.." filan derken kuzenim "ya alalım işte parasını verdik" diyerek türklük yaptı ve en büyük çanta benimki olduğu için ayranları çantama attı.

Yemeğimizi yedik, dolmuşa bindik. Ben çantamdaki ayranları unuttum. Alkolün verdiği hafif çakırlıkla gülümsüyorum derken eve geldik. Dolmuştan inerken sen ayağım burkul, sol bacağımın üstüne sert bi şekilde yere düş....

Kuzenim başımda durmuş gülüyor, ben bi şey olmuş mu diye bacağıma bakıyorum, elimden fırlayıp giden çantama uzanıyorum ve bi yandan da yerden kalkmaya çalışıyorum.

Yerden kalktığım an bacağımdaki acıyı hissettim. Dizime eğilip baktığımda o çok sevdiğim pantolonumun yırtıldığını gördüm. Sendeleyerek adım atarken yeni aldığım botların önünün çöktüğünü gördüm. Allahım daha neler görücem ben acaba derken anahtarı bulmak için elimi çantama attığımda çantamın içinin ayranla dolu olduğunu gördüm!

Dannnnnnnnnnnnnnn!

Bir düşme ancak bu kadar hasar verebilirdi. Keşke iki bacağımın üstüne düşseydim de, pantolonun izleri eşitlenseydi.. Botlarımın önü hiç çökmeseydi ve o ayran çantama hiç girmeseydi.

Pantolonu terziye verdim ama yama gibi kaldı. Tamam çantayı yıkadım, kokusu kalmadı ama o ayranın çantamda hakkaten ne işi vardı?
***

Bikaç günlük akraba ziyareti sonrası eve gidicem, havaalanındayım. Bavulu verdim ama hiçbi zaman bavulun kaç kilo çıktığına bakmam. Çünkü içine ne koysam da 15 kiloyu dolduramam.

Neyse kadın bi anda "Bavulunuz 19 kilo. Ya içinden bikaç şey çıkarın ya da ek ücret verin." dedi. Şok olmuş bi şekilde bavulun içinde ne olduğunu düşünürken ne kadar ek ücret vermem gerektiğini sordum. Kadın "kilo başı 6 tl yani 24 tl vermeniz gerek.." diyince yere çöküp bavulumu açtım..

Sırt çantamın içine neler koysam da 4 kilo azalsa derken halamın gitmeden bana verdiği tarhanayı gördüm! Evet tarhana... İçinden 'tarhana, deri ceket ve converslerimi' çıkarttığım an yeniden 15 kilo çıktı. Hayır bi de bavulumun içinde incir reçeli vardı ama o sırt çantama sığmazdı.

İşte bu ara yaşadığım talihsizlikler bunlar. Annem klasik "nazar, nazaaar" diyo. Ama o nazar hiç gitmiyo... Bana kalsa şanssızlık, sakarlık. Ablama göre Freddy. Size göre ne peki?

Not: Çantamın içindekiler (ayran, tarhana, incir reçeli) beni de endişelendirdi....
***

Geçenlerde yağmur başladığı an yine bisürü şemsiyeci sokaktaydı. "Banane ben yağmuru seviyorum" diyerek almamak için bayaa bi direndikten sonra pes edip "ne de olsa 5 lira" diyerek bi tane almaya karar verdim. Bi de formaliteden "ne kadar?" dedim. Adam "25 tl" dedi!

Çünkü meğerse bu o şeffaflardan değilmiş. Çok kaliteliymiş. Fırtınada bile bi şey olmaz, asla ters dönmezmiş... (tabii ki almadım)

Bana göre yağmur yağmaya başladığı an aniden ortaya çıkan 5 liralık şeffaf şemsiyelerle, yaz ortasında hava biraz esince çantadan çıkardığımız hırka aynı şey. Tamam o hırka hep çantamızda ama o şemsiyeciler nerde? Hep köşe başında mı yoksa...

Yaz boyunca "kış gelsiiiiin" dedikten sonra havalar soğuyunca asla soğuktan şikayet edenlerden değilim. Kışı çok severim. Ama şemsiyeyi 25 tl'ye satan satıcılara küserim.
***

Not: Yasemin Mori'nin son albümünü çok sevdim.
***


Hepimizin 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı Kutlu Olsun!

Niteliksiz Bilgi: En sevdiğim bayram Cumhuriyet Bayramı.

Bu da şarkı.

54 yorum:

  1. Ay hemen üstüne işeseydin yaranın hiç izi falan kalmazdı, şişmezdi. Deniz anasının yarasına nasıl aldırmadın şaşırdım. Ben hüngür hüngür ağlamıştım. İç bacağıma yapışmıştı benim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denizde iilk acıyı hissettiğim an deniz anası olduğunu hiç düşünmedim ki. Hani minik balıklar filan sandım cidden anlamadım yoksa çığlık ata ata denizden çıkmıştım :(

      ah kıyamam. izi kaldı mı??

      Sil
    2. Yok izi kalmadı, ama benim ki daha farklıydı. Direk kırmızıydı kabardı. Çizik falan yoktu.

      Sil
    3. benimki hem kırmızı, hem kabarık, hem de çizikliydi :) kombo olmuş.. :(

      Sil
  2. Dumbledore böyle olmasına izin vermezdi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dumbledore o sırada voldemort'la uğraşıyodu sanırım....

      ayrıca yorumunu görünce sevinip bloguna baktım.
      yazmaya devam et!

      Sil
  3. Sana Regina'cığımdan Somedays'i armağan ediyorum, bazı günler olmayacağı tutuyor işte! En kısa zamanda bunları unutturacak kadar süper şeyler yaşayasın, şimdilik şarkı çok güzel onunla idare ediver :)

    https://www.youtube.com/watch?v=dPQOi3EQfiE

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay şarkı için çooook teşekkür ederim! <3
      ne kadar tatlısın :)

      gerçekten şarkı çok güzelmiş bak bu iyi geldi :)

      Sil
  4. Şemsiye ve kış konusundaki fikirlerine aynen katılıyorum. Ben bu şeffaflardan çok sıkıldım ve nu sene çantama sığacak boyda şemsiye aldım hep yanimda taşıyorum tavsiye ederim :) ayrıca çok geçmiş olsun, beklenmedik yerden gelen kazalarin izi kalınca kuduruyorum kendi adıma , inşallah zamanla geçer ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mervecim canım çok teşekkür ederiiiiim.

      aslında bi ara ben de minik şemsiye taşırdım yanımda sonra neden o alışkanlığımdan vazgeçtim bilmiyorum.. yeniden başliyim dur :)

      umarım geçer!

      Sil
  5. Bayramın kutlu, mutlu olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Korhan, senin de :)

      Sil
  6. Olleeyy!! Mia'mın yazısıyla bugün bayram gibi bayram oldu!!:)

    Ne çok 'sakarlık' yapmışsın be.. bak ' sakarlık' diyorum:) tıpkı ben:D
    ama Freddy'e güldüm şimdi, güzel teori..

    Yağmurda ıslanmayı çok severim, şemsiyeleri sevmem. Ve gerçekten bu şemsiyeciler nasıl bir anda ortaya çıkıveriyor anlayamıyorum..

    Güzel kış/soğuk günlerimizde hep buralarda ol be Mia! özlüyorum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olleeey!! Elif'in yorumuyla blogum şenlendi! :)

      ben çok 'sakar'ımdır zaten.. sürekli yaşarım böyle şeyler çok üstüste geldi bu sefer :)

      canım! ben de özlüyorum.. <3

      Sil
  7. Miaa ya başına gelmeyen kalmamış valla :(
    Çok geçmiş olsun. Deniz anaları beni çok ürkütüyor. Yaşadığın şey hiç kolay bir şey değil. Yara izi kalmaz umarım ya. Nazar hep bunlar valla bak. Çantaya ayran dökülmesi kabus gibi bir şey. Lisede başıma gelmişti oradan biliyorum. Özlemişim yazılarını okumayı :) İnşallah bir daha böyle şeylerle karşılaşmazsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Entel Karınca! <3

      çok çok teşekkür ederiiiim hakkaten bak neler neler yaşamışım.
      şu an komik geliyor ama gülüyorum vallahi :)

      umarım sen de bir daha ayranla düşman olmazsın.. canım ayran içmek bile istemiyor artık :p

      demek ki ayran kutuda durduğu gibi durmuyor he çantalara dökülüyor :))

      Sil
  8. Zor zamanlar geçirmişsin Miaaa! Talihsizlikler serüveni burda son bulmuştur umarım :)

    Ben baston şemsiye taşırım. Çok da severim hem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyaki'm cidden bastın şemsiyeler çok güzel nostaljik duruyor. hem de kocaman oh :)

      Sil
  9. hello. bayadır yoksun, benim de öyle gerçi. senin seyrek yazma nedenin ne? bunu da bi postla açıklarsan sevinirim.

    bu arada freddy bile nazardan daha mantıklı. nolur nazar kelimesini kullanmayı azalta azalta bitirsin bu toplum. sonra gerizekalı çocuklarına hiperaktif benim çocuğum diyen ebeveynlere geçelim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hello. o zaman bi sonraki postuma neden syerek yazıyorumla ilgili bikaç kelam edeyim :)

      kesinlikle freddy konusunda anlaşalım.
      nazara ben de inanmam.

      yalnız son cümlene koptum.. güzel eleştiri :)

      Sil
  10. ay da bir de olsa yaz bari mia m:)

    YanıtlaSil
  11. Ayy! Sevgili Mia, daha tatilin başında ne fena aksilik yaşamışsın:( Üzüldüm inan okurken ama Allah beterinden saklasın ne diyelim. Çok geçmiş olsun.
    Ayrıca seni tekrar buralarda görmek güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Sezer!

      çok çok teşekkür ederim.

      ayy yorumun mutlu etti beni. seni de burda görmek çok güzel inan.
      hep gel! :*

      Sil
  12. yine bütün olumsuzluklardan çok keyifli bir yazı çıkarmayı başarmışsın (:
    maalesef bazen çok çok hevesli olduğumuz şey bizi üzebiliyor bunun bir sınav olduğunu düşünüyorum.
    ayranı anlatırken hii gitti telefon dedim neyse ki bişi olmamış.
    geçmiş olsun (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım keyifli geldiyse ne mutlu bana :)

      ah telefonu niyeyse cüzdnaın içine koymuşum. cüzdan da üst tarafta kalmışız çantanın alt tarafı tamamen ayranla bocanmış..

      yani hayret telefon konusunda şanslıydım! :)

      teşekkür ederim canıım :*

      Sil


  13. ‘’Hayat dört şeyle kaimdir, derdi babam
    Su ve ateş ve toprak
    Ve rüzgâr
    Ona kendimi sonradan ben ekledim’’

    Sanırım kabahatin en büyüğü sende. Ama dur, üstüme gelip nasıl dersin bunu bana deme. Başına gelenleri, durumu biraz daha ciddi hale getirip ciddi şeyler söyleyebilirim, fakat bu da işimize gelmez. Hadi onu da deyivereyim: kışın balıklar fazla kokmaz. Külahtaki dondurma erimez- onu sen gel külahıma anlat-. Neyse neyse bu saçmalıkları bırakalım şimdi deniz anasına gelelim. Ama yok yok burada gene birini araya sokacağım; şair İsmet Özel:

    ‘’Ölüler beni serinliğe yakıştıramaz
    Çünkü hiç kimse çıkmaz istemez bu mevsimden dışarı’’

    İkinci dizedeki mevsim* kelimesini denizle takas et öyle okumayı dene. Yola devam edelim. Yani sana gelelim. Fakat sana gelerek moralini bozmayalım şimdi. U turn yapalım- burada o filme gönderme yapıyorum, görüyorsun sanatı sıkıştıracak bir yer her daim vardır-. Alkol dedin ya, iki gündür sahte alkolden ölenlerin sayısı 10-11’e çıktı. Ölümden kıl payı kurtulan bir şahıs devlet yetkilerine seslendi rakının ucuzlaması için. Ne derler özrü kabahatinden beter.- yoksa bi daha içerim-. Bunu parantez olarak kabul et ve öyle okumanı rica edeceğim. Bir de sarhoşlar çok kibar olurlar. Bir gece bir sarhoşun omzuna bilerek çarptım ve defalarca özür diledi benden. Kendimden nefret ettim adeta. Dur söylediklerimi gözden geçireyim……baktım: mia yazı yazmış aylar sonra yazılacak şeyler mi bunlar Allah aşkına diyorum kendime. Özür diliyorum mia. Sarhoş değilim.
    İsmet Özel’e dönelim mi ne dersin:

    ‘’İnsan eşref-i mahlukattır derdi babam
    bu sözün sözler içinde bir yeri vardı
    ama bir eylül günü bilek damarlarımı kestiğim zaman
    bu söz asıl anlamını kavradı.’’

    Eylül diyerek söze başladığın içindi bu alıntı. Eylül denince aklıma bu şiir gelir zira. Eylül geçti ekim’in bitmesine ramak kaldı. Cumhuriyet geçti. Serden geçti. Ne güzelsin Türkiye. Ama mutlu değilsin.

    ve ve ve
    Adele’in yeni şarkısını dinlememiş olamazsın: Hello



    Düzensiz not II: Geçmiş geçmemişse geçmiş değildir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harun hoş geldin yine bloguma..

      bol alıntılar, güzel tespitler, öneriler, övgüler..

      şımarttın yine teşekkür ederim :)

      İsmet Özel seninle yorumlarımızda hiç olmayan birisiydi.
      ne iyi ettin de Eylül'ü onunla harmanladın.

      artık eylül diyince bi de aklına mia gelsin.
      hayır çünkü bu talihsizlikler gelinmicek gibi değil :)

      Adele'in yeni şarkısını dinledim ve çok çok sevdim!

      not: ben sana Marslı kitabını öneriyorum.

      not 2: adele'in şarkısından sonra önericek bi şarkı gelmedi henüz şimdilik affet.

      not3: sorhoşlar çok kibar olurlar.

      sarhoş çal piyanonu.

      bukowski.

      Sil
    2. ismet özel'e dikkat çekmek istedim yalnızca. ölmeden önce okumalısın. boş zamanlarında değil ama. emri vaki oldu ama sarhoşluğumuza ver gayri. marslı kitabını çok öneriyorlar, ama gene de bakmadım, fakat bak sen önerdin ya listeye aldım hemen-seni açık açık övüyorum-. hatta filmi de çıktı. marsta hayat da var.


      hadi bakalım, rastgele.

      Sil
    3. emri vakini attım cebe. söz :)

      filmi henüz izlemedim ve çok da beğenilmemiş ama kitap enfes.
      okuduktan sonra da yaz bakalım kitapla ilgili? :)

      -açık açık utanıyorum-

      "marsta hayat var"cümleli bi yorum <3

      görüşmek üzere!

      Sil
  14. Ya ben ne yapayım kısı sevmiyorum yağmuru sevmiyorum ıslanmayı sevmiyorum ve şemsiye kullanmaktan nefret ediyorum.ya bir de ne çektin be Mia.git bir kurşun döktür nasıl cıkıyorsa çıkar bu nazarı hayır yani artık senin icin endiselenmeye basladım.ya bu talihsiz serüvenler dizisinde bir başlangıçsa ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çokomellim tam bi yaz insanısın desene :)

      ay deme öyle korktum.. şu ara sakinim, henüz bi aksiyon yaşamadım ama yakın zamanda yaşarsam ben de acaba başlangıç mı.. derim :/

      Sil
  15. Ayy bu başına gelenleri okurken ben yaşıyormuşum gibi küfür bastım :D
    Çantama ayran vb. şeyleri koymamaya çalışıyorum ama oluyor arada öyle şeyler.. Ahh ahh sakarlık mı nazar mı Freddy mi bilmem amma Yasemin Mori'nin albümü çok güzel :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin Deli Müzeyyen! :)

      ah bi de bunları yaşarken beni düşün.. ama şun an analtıcak bisürü anım çıktı hem de yaza izime bakıp freddy diyorum daha ne olsun :p :)

      ayyy bence de yasemin mori albümü çok güzel ya beğenmen mutlu etti.

      peki en güzel şarkısı sence hangisi? :))

      Sil
    2. En çok "gel" i sevdim ben :))

      Sil
    3. Geeeel, ne derlerse desinler geeel :)

      Sil
  16. Miaaaaaa gelmiişşş hoşgelmiş ksajkhdjsgag evinin üstüne konpile çarşaf gerip kurşun felam döktür. Geçmiş olsun! Daha çok yaz!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyy silviam!!!!

      eheh teşekkür ederim geçti gitti.. yazıcam! :*

      Sil
  17. Bütün aksikler seni bulmus Mia. Gecmis olsun...
    Ben de bugün semsiye aldim,kirmizi,büyük Partner semsiyesi ....Özellikle oglumun maclarini seyredeken kullanmak icin...bizim buralarda cok yagmur yapiyor...semsiye candir:) unuttugum bir gün Mac boyunca iliklerime kadar islanmistim...
    Yarin icin Türkiye'me boool sanslar diliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım şulecim teşekkür ederiiiim :*

      şemsiye olmazsa olmaz gerçekten sanırım ah bi de yağmurlukk :)

      ah evet bol şans!!!

      Sil
  18. Hahaha sen benden daha sakar misin bana mi oyle geldi :D
    Semsiye katili ildugum icin bana bes liralik srmsiye bile almak yasak :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olabilir valla etrafımda kendimden daha sakar tanıdığım bi insan yok :)

      hehe bak ben henüz şemsiye katili olmadım :p

      Sil
  19. "Kışı çok severim. Ama şemsiyeyi 25 tl'ye satan satıcılara küserim."

    Çünkü Mia üslubuu! :D

    Nazar nazaar! Dikkat et kendine Mia ya, bi tane Mia'mız var bak hee. Evden çıkarken önce sağ ayağını at filan...

    O düşme nasıl bi düşme olmuş, bir sürü kötü şeyi beraberinde getirmiş :( Ama en başından düşünmüştüm ben HAYIIIR AYRANLARI ÇANTANA KOYMA MIAA diye ama yapcak bişi yok tabii, 3 tane fazladan ayran süper bir şey. Ben olsam ben de alırdım ki :D

    Bir önceki yazını da okumuştum tee ilk yazdığında (biliyorsun kahve yaparak bitmesin diye yalvararak okuyorumm) ama tam yorum atacakken "öyle bi yorum yapayım ki süper olsun ama şimdi iki arada bir derede olmasın!" diyerek erteliyorum ve sonra da unutuyorum huf! Neyse ki bunu okuduğum an yorumlamak güzel olduuu ^^

    Geçmiş olmuştur umarımm, tekrar iyi bak kendine, okuyup üflicem tee buralardan seni ^^ Öptümm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa burası sensinz olur muu?!

      iyi ki geldin :*

      ehe fazladan ayranlara büyülendik.. kim olsa büyülenirdi di mi :p

      (senin parantez içini yerim ben!! yazılarımı okumaktan en çok zevk alan kişi sensin sanırım.. ne tatlısın)

      gel hep yorumla <3

      teşekkür ederim canım ama bugün de talihsizlikler peşimi bırakmadı inan :/

      anlatırım bi ara ne de olsa :)

      öpüyorum çok! :*

      Sil
  20. Miaaaaa çok üzüldüm tatiline :( ben de iki yazdır ne deniz ne bir şey gördüm o yüzden kışları en ufak soğukta hasta oluyorum. Yeni yıldan dileğim sadece sahilde yaşamak :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gürültüü.. hoşgeldin! <3

      kış insanı olduk çıktık desene :)

      yeni yıldan dileğin umarım olur ve benim de dileğim talihsizlikten uzak bi sene :)

      Sil
  21. Yasemin Mori ben de severim. Ceylan Ertem falan. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biraz da son feci bisiklet dinle :)

      Sil
  22. miaaa bloğuma gwlmişsin :dd

    YanıtlaSil
  23. Yeter bitsin bu özlem bence artık herkes eskisi gibi buralara dönsünnn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın EvA'm! bak şu an yeni yazı yazıyorum..

      Sil
  24. Ben bu yazıyı nasıl görmemişim !!!!!
    25 liraya şemsiye mi olur.Dibime kadar ıslanırım,yine de almam.Öğrencilik bunu gerektirir.
    O düşüş sırasında hasar görmeyen yerin var mı Mia ???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa ben de okudun da yazmadın sanmıştım :)

      kesinlikle! bi şemsiyeye o para verilir mi be..

      hehe o düşüş ne fenaydı. ama geçti artık.
      yamalı kotumu giymeye devam :)

      Sil