Bu blog Mia Wallace'ın içini dökmesi, yazıp kurtulması, anlatıp rahatlaması ve anılarını paylaşması içindir.

Bir Piercing Hikayesi

Piercing dediysem, kulak kıkırdağını deldirmekten bahsediyorum ama bunu bile gözümde büyütmüştüm. Çok acicak aman aman diye sürekli ertelemiştim. Sonra bi gün ablamla birbirimizi doldurup;

- Hadi sen kulağını
- Sen de göbeğini deldir..

derken kendimizi piercingcide bulduk.
***

Sözde ablam yıllardır göbeğini deldiricekti, ben de kıkırdağımı. Yaz olduğu zamanlar ben saçımı toplicaktım, kulak kıkırdağımdaki küpe orda parıl parıl parlicaktı. Ablamın da yazın denizde bikinisiyle salınırken piercingi görünücekti. Demek ki piercing mevsimi yazdı.

Biz de yaz geldi geçiyor, ne zaman deldiricez dedik. Tam mevsimi zannettik. Gittik bir heves deldirdik. Ama megersem piercing mevsimi sonbaharmış çünkü piercing sonrası en az 2 hafta denize girilmemeliymiş..

Neyse pek acımadı, eve geldik. Şu 2 hafta boyunca sabah akşam sürülmesi gereken fucidin kremini sürdük. Her fırsatta aynaya bakındık. Sonra piercinglerimizi çok sevdik ve başladık "en son babalar duyar" temalı muhabbetimizi yapmaya.

- Babamın ne zaman haberi olucaaak acabaaa
- Ayy benimki neyse de seninki göbeğinde ehee
- Duur tatile gidene kadar görmez merak etme
- Oh ohh Eylül'e kadar rahatız desenee
- Sen de saçınla kapatırsın küpeniii 

- Ama çok güzel duruyor di miii
- Ayy evet yaaaa! Benimki nası duruyoor pekiiii


gibi geyikler yaparken annem odaya geldi ve bize -normalde- çok mutlu olmamız gereken bi haber verdi.

- Kızlar yarın denize gidiyoruuz!

Dannnnnnnnnnnnnnnnn!

İşte o dakika sonrası önce bi yutkunduk. Sonra birbirimize baktık. Babamın görmesi bi yana, 2 hafta denize girmicek olmamız bi yana, ergen gibi korkmamız bi yana..

Sonra ablam iş programına baktı ve yarın çalışıcak olmasına ilk defa sevindi. Ama ben bi gün sonra bandanamı takıp tıpış tıpış annemlerle denize gittim.
***

Başta her şey güzeldi. Bandanamı kulağımın orasını kapatıcak şekilde taktım. Başımı sokmadan denize girdim. Yüzdüm, yüzdüüm, yüzdüüüm.. Her şey güzel giderken babam deniz bisikleti şeysine binelim dedi. Sonra deniz bisikletiyle açıldık, ordan denize atlayıp yüzmeye başladık.

Yani amaç o ama ben atlayamıyorum. Atlasam direkt yüzüm suyun içine gömülücek ve kulağıma su gelicek. Kıkırdak olduğu için biraz hassas, enfeksiyon kapar diye de çok korkuyorum. Neyse sonra suya atlamadan, deniz bisikletine tutuna tutuna denize girdim. Onu da atlattım.
***

Ablam evde hep uzun tişörtler giyiyor. Benim saçlarım zaten uzun ama arada saçlarıma takılıyor. Böyle böyle bu krem dolu 2 hafta bitti ama biz de piercingleri saklicaz diye bittik vallahi.

Sonuç olarak üzerinden tam 2 hafta geçti ve ikimizin de piercingleri enfeksiyon kapmadı ama dokununca hala acıyor. Sizce kremi sürmeye devam etmeli miyim? Ya da bu "dokununca acıyor acısı" geçicek mi? Çünkü bana nedense hiç geçmicekmiş gibi geliyor.

Bir de babamın hala haberi yok. Sadece annem biliyor ve piercinglerimizi hiç sevmiyor.
***

Ayrıca size bir blog tavsiyesi. Eski bir blogger olan MKumsal'ın yeni blogu! İçinde bol bol film tanıtımları var. Film izlemeden önce bakılıcak güzel, yeni bir blog. Hayat filmlerde...

sinematris.blogspot.com
***

Bu da şarkı.

88 yorum:

  1. yine süper yazı.. sizin için hem sevindim, hem üzüldüm.. sevindim, çünkü piercing çok hoş birşey ve size de çok yakıştığına eminim.. üzüldüm, çünkü ben de piercing-baba ikileminde ilk gençliğini geçirmiş biriyim.. inanır mısın, kulağımda küpe var diye, yıllar geçti babam hala üniversite mezuniyetindeki kepli fotoğraflarımı görmemiştir.. bir de hep kaşıma piercing taktırıcam uktesi kalmıştır içimde.. hülasa, seni anlıyabiliyorum.. ama çok güzel şey piercing olayı be bacım :)) hadi baş baş..
    plastik palyaço

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yine süper bi yorum. evet gerçekten çok güzeller ve çok yakıştılar.keşke daha önce yaptırsaydık dedik :(

      trajikomik bi olaymış bu küpe yüzünden kepli fotonu görememesi babanın! aa çok şaşırdım :)

      umarım kaşına da piercing taktırırsın valla hayat kısa!

      o yüzden ben de seni anlayabiliyorum :)

      Sil
    2. valla ben de şaşırıyorum ama napiim.. yine aynı dönemlerden bir gün efenim, saçlarımı sarıya boyatmıştım.. 2000lerin başlarında erkekte bi kırçıllı sarı modası baş göstermişti.. sonra tabi akşam evde babam gördü, göz bebekleri büyüdü, usulca sokak kapısına yöneldim.. çıktım.. yollara vurdum kendimi.. sonra döndüm gecenin bir vakti.. annem, babamdan şu sözü nakletti: "i.ne mi olacak o?".. aklımda beliren hiddetli baba figürü ve bir korku-gerilim filmi efekti --> dırı rırı dırı rırı.. sooracığıma ben de banyoya gittim.. kendi elcağazlarımla saçlarımı kazıdım.. ertesi gün babamın yanında keltoş bir kafayla hiç konuşmadan dalay lama gibi oturdum.. güya protesto ediyorum "saç kazıma ve konuşmama eylemi".. ee kimin umrunda? zararı yine bize.. keltoş keltoş haftalarca dolaş dur ortalıkta.. babaya göre ne var.. oooooohh keyfi yerinde onun maaşallah.. yani taktır güzelim dilediğin gibi piercingini, senin de dediğin gibi hayat kısa, keşke dememek lazım ilerde.. iyi geceler efenim..

      Sil
  2. Ben daha kulagıma ikinci deligi actırmaya cesaret edemezken bunları yaptırdıgınız icin ablanla seni tebrik ediyorum :D bence o dokununca acıyo acısı hic gecmez ama enfeksiyon kapmadan atlatmanız iyi olmus :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aman ikinci delik nedir ki liseli :)

      evet ya enfeksiyonsuz atlattık buna seviniyoruz ama şu dokununca acıyor acısı geçmiyor bi türlü :(

      Sil
  3. hahaha :D
    nasıl bir cesarettir bu yaaa.
    benim bi kulağım delik bi de beni düşün daha doğru dürüst kulak deliğim bile yok :( iki kez deldirdim sol kulağı ikisi de kapandı :D zaten kulak memem yok gibi bişey minnacık kulaklarım .d.d.d

    neyse artıkın :(
    bu arada kıkırdak çok tehlikeli diyorlar ya :( haberim olsa deldirme derdim :(
    neyse..
    en azından çok güzel duruyoor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa heidiiii!!

      ciddi misin :)

      hemen tekrar deldir bu sefer kapanmicak bak bana güven ehe :)

      evet kıkırdak çok tehlikeliymiş ama yaptık bi keree :)

      Sil
  4. Komik Mert: Merhaba Mia Wallace. Eğer salı günü istatistiklerinde aşırıya kaçan bir artış olmuşsa bil ki her şeyin sorumlusu bendim. Bloguna farklı saatlerde defalarca girdim, ama daha yeni yazın yoktu ortalıklarda. Geçenlerde keşfettiğim blogunu televizyon karşısında sevdiğim dizinin başlamasını bekler gibi bekler oldum. Eski yazılarını okumadım, sadece ana sayfadakilere baktım; ama şansımdan mıdır nedir tam da burayı keşfettiğim şu günlerde yeni şeyler yazmıyorsun. Bak, sonra bilgisayar başında geçirdiğim bu “bekleyiş” saatlerinin faturasını senden keserim ona göre! :)

    Ciddi ve klasik Mert: Merhabalar. Blogunuzu geçenlerde keşfettim fakat sanırım yazılarınızı çok ağır ağır yayımladığınız bir döneme denk geldim? Affınıza sığınarak, bu bekleyişler sırtımda ağrılara sebep oldu da... Ne yapabiliriz, diyecektim. Sevgiler, saygılar. Arayı çok açmayın bundan sonra efendim! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Komik Mia Wallace: Merhaba Zamane Genci Mert! ayy ben de bu artış nerden geliyor diyordum meğersem sen mişsin ilahi! blogumu beklenen bir dizi gibi düşünmek hoşuma gitti ve ilk defa böyle benzetme duydum çok da hoşuma gitti kikir kikir oldum burda :)

      "bekleyiş" saatlerinin faturasını bana yolla böylece ödeşmiş olalım :D

      Ciddi ve klasik Mia: (ay ama benim klasik halim komik halim)

      neyse kısaca komik olmayı da çok başaramamış bir mia olarak diyorum ki;

      Hoş geldin! güzel sözlerinle beni çok mutlu ettin ve arayı bi daha böyle açmamaya çalışicam. içimden hep yazmak geliyor zaten. :)

      Sil
  5. mia yeni piercingleriniz hayırlı olsun.yine çok güzel bir yazı okudum tabi ki mia farkıyla.:)bence o kremi sürmeye devam etmelisin ve şunu söylemeliyim ki ben de kulağıma ikinci deliği açtırmak istiyorum ama korkuyorum bir yandan ne yapacağımı bilmiyorum açıkçası...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "mia farkıyla" dedin beni benden aldın valla ay nasıl şımardım belli değil! :)

      ikinci delik için hiç ama hiç korkma. taa lisede deldirmiştim 2. deliği ve hiç acımıyor inan.

      yarın git deldir :)

      Sil
  6. bu arada yazmayı unuttum.. elbette geçecek o "dokununca acıyor acısı".. ama çabuk geçmesi için dokunma ki, "dokunmayınca acımıyor ve çabuk iyileşiyor" olsun.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama bana kulağımı delen kişi "kıkırdak çok önemli hemen kapanabilir o yüzden sen sürekli onunla oyna ki delik kapanmasın" dedi. ikilemde kaldım bak şimdi :)

      Sil
    2. iyi de piercing takılı değil mi zaten, nasıl kapanıcak? bak ben de ikilem de kaldım şimdi.. :P

      Sil
    3. yani kapanmaz ama yapışırmış. illa arada bir döndürmek lazımmış küpeyi. ne menem bir şeymiş bu kıkırdak di mi :D

      Sil
    4. öyle ama güzel sonuçta.. güzel şeyler niye hep zararlıdır annamam zaten :/

      Sil
    5. kola gibi, papates kızartması gibi! :/

      Sil
  7. bende en iyi arkadaşımla birbirimizi gaza getirerek lise sonda kıkırdağımızı derdirdim :D deldirirken hiç acımada ama bir yıl boyunca acıdı .üstüne yatamadim ..bir yada iki hafta sürdüm kremi sonra sürmedim yinede ağrıyodu birinin eli geldiğinde fln ama bu çok normal sonra geçti ama mühim olan dayanıp küpeyi çıkarmaman ..Kkırdağımda parlayan küpeme bayılıyorum özelikle at kuyruğu ve topuzda süper duruyo::) Birde küreyle sürekli oynamayı , döndürmeyi fln ihmal etme yapışmaması için önemli ... öptm:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy süper bi yorum oldu! içim rahatladı çünkü sonunda geçiyor olduğunu öğrenmiş oldum ehe.

      ben üstüne yatabiliyorum ya o kadar acımıyor.

      küpeyi hayatta çıkarmam merak etme ;)

      tik gibi oldu zaten sürekli döndürüyorum ehe

      muck!

      Sil
  8. Mia kıkırdakta acimamasi gerek, ilginç. Bize öyle öğretmediler okulda :')
    Film blogcu arkadaşı benim bloga da beklerim, reklam gibi olmasın maksat paylaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bize de hep kıkırdakta acır dediler valla :)

      peki bakalım yorumdan görür de gelir sanırım olmad söylerim :)

      Sil
  9. Benim kankam deldirmisti kikirdagini lisedeyken 9 ay uzerine yatamamisti, kikirdak en gec iyilesen yermis malesef :( gecmis olsun ama aynaya bakinca yuzunde olusan siritmaya deger bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy 9 ay mıı?! yok ben daha 2. günden üzerine yatabiliyordum benimki iyi allahtan ama cidden o sırıtmaya değer :)

      Sil
  10. Miacım bir kere dudağımı, bir kere burnumu deldirdim. Ama ikisinde de bir hafta sürmedi acısı, benimkiler yaklaşık 5 gün gibi bir sürede tamamen iyileşmişti, 2 hafta olmuş hala acıması garip geldi bana, geçmezse bir baktır, ne olur ne olmaz.:(

    İlk burnumu deldirdiğimde babam başka bir yerime yaptırmama izin vermediği için yazın çıkarmak zorunda kalmıştım kapandı. Ama burnumda ki hala duruyor, bir tane de fazladan kulağımda var.:D
    Piercing bağımlılık gibi oldu bende, şimdi de göbeğe istiyorum ama şu kadınlar klubü adlı forumda hamilelikte delik genişliyor gibi bişiler yazmışlar korktum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy burnumu da istiyorum biliyo musun! ne güzeeeel.

      ayy ben de koktum şimdi hamilelikte sorun mu olurmuş. ablama söyliyim de gerçi çıkarmaz.

      gerçekten bağımlılık gibi. benim de kulağımda 2 delik var bi de piercing oldu ve yine istiyorum ah ne güzel bi şey bu!

      Sil
  11. miammm geçicek o acı geçicek :) benimki enfeksiyon kapmıştı babamda baya kızmıştı bidaha takmadımm :) ablanın göbeği acımış mı ki benim de ona hevesim var yaz başından berii :))

    bu arada lisedeyken de dudağımı deldirmiştim hala cesaretime hayran kalıyorumm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay bu babalar ne fenalar misa! hep kızıyolar ve delikler kapanıyor huff :/

      cidden ben de cesaretine hayranım süpersin sen! :)

      Sil
  12. Sevgili Mia öncelikle ne kremi yahuu?!!
    açıkçası bana piercing i iğne yöntemiyle yaptılar, tabancayla değil o nedenle deliğim eşek kadar değil ufak ama şöyle söyliyim uyuşturup cart delip hadi baş baş deyip yolladılar, sanırım onlar için önemli olan içerde dövme yaptıran 2 arkadaşımdı. Zaten bana da ben boş kalmıyım diye yaptılar.
    Onun haricinde kış vakti kadıköy'den eminönüne indiğimde sahil rüzgarıyla ufak ufak sızladı ondan sonra 3, günde üstüne bile yatıyordum... O nedenle şu an yaşadıkların bana garip geldi.

    Küpeyi ama kesin çıkarma, yani bir 8-9 saatte bile kapanabiliyor.Benim delik dediğim gibi küçük olduğundan belki bu süre çok kısa ama küpeyi çıkarmama tavsiyelerini dinle ne kadar büyük olursa olsun hemen yenileyiceriyr hücreler kendilerini:))

    ve güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bana da iğne yöntemiyle yaptılar :)
      aynen uyuşturup cart diye delip hadi baş bal dediler ama bir de krem adı verdiler.

      3. gün sonrası ben de üzerine yatabiliyordum sadece dokununca hala biraz acıyor o kadar. yoksa ne şişme ne de kızarma oldu.

      yok yok küpeyi hayatta çıkarmam :)

      Ve teşekkür ederiiim ;)

      Sil
  13. Hiç bilmiyorum ki ben.
    Bir ara hevesim vardı annem söndürdü.
    Bitti gitti :)

    YanıtlaSil
  14. Miaa senin şu yazım tarzından mıdır, nedendir bilmiyorum ama bayılıyorum yazılarına, eğleniyorum !
    Bende piercing meraklısıyım da pek acımamış sevindim bak bende yaptırabilirim.
    söylediğin film blogu güzelmiş birde, teşekkürleer :)
    Ben ne kadar dizi sevsem ve filmleri indirip indirip izlemesem de, indirmesi de güzel :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. in flames ben de yorumlarına bayılıyoruuum!!

      çok tatlısın valla :)

      yaptır yahu hiç acımıyor sonraki bakım önemli olan. uyuşturup yapıyorlar zaten sorun yok yani :)

      ben de film indirme meraklısıyım ihi :)

      Sil
  15. Kızım siz manyaksınız yaa valla,ablan desen senden deli :D
    O kıkırdaktaki küpeleri beğenirim valla,ne afilli olmuşsundur şimdi,kıkırdak küpeli Mia waaaaw :) Güle güle kullanın bebeim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha :D

      valla ablam benden deli orası kesin :D

      ben de bayıldım ya pek afilli duruyor hemen sen de deldiiir bebeyim :)

      Sil
  16. ouu sakin Miam yeaa bişe olmaz. iki kere tabancayla deldirdim acıdı acıdı geçti. senin bu özeninle hele hiçbişiycikler olmaz^^

    küpeni takıp çıkarırken temiz tut yeter:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay çok özenince kötü olur diyolar da bence de olmaz :)

      seni yerim hijyen ötesiyim :D

      Sil
  17. ben de kaşımı ve dilimi deldirmek istiyorum ne zamandır ama bi' türlü cesaret edemedim. kulakta da çok güzel duruyor cidden ama kıkırdak çok acır diye korkuyorum ondan açıkçası. güle güle tak miaa:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dil acayip cesaret işi :) benim arkadaşım deldirmişti bir hafta yemek yiyemedi çok feci :) gözünü korkutmak istemezdim ama bunlarıda bil istedimm :))

      Sil
    2. ay dile cesaret edemem de kaş olabilir :)

      kıkırdak inan takarken hiç ama hiç acımıyor. tabancayla değil de iğneyle deldir. iyi bir yerde deldir önce lazerle bakıyolar nereye uygun diye.

      sonrası 2 hafta temiz tut yeter acısı da sonra geçicekmiş zaten öyle diyolar :D

      sen de güle güle tak JG! :)

      Sil
    3. Amane Misa, aynı şeyleri duyduğumdan zaten kaç yıldır erteliyorum, bu gidişle deldiremeyeceğim.:)

      Miamiamia, hahah geçer geçer:) a aa bak şimdi benim de deldiresim geldi ama:D zaten bu yaz bana tatil yüzü görünmeyecek anlaşıldı, bundan aldığım cesaretle de deldiririm belki:)

      Sil
    4. hemen deldiiiirr! :)

      madem tatil yok hadi hemen piercingciye!

      Sil
  18. kulakta, dilde Piercing hiç güzel durmuyor bence, moral bozmak gibi olmasın ama. bir de burnuna halka yaptıran kızlar var yav. :) hayırlı uğurlu olsun diyelim biz yine de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yoo moralim bozulmadı ben çok sevdim cem :)

      burnuma da düşünüyorum :D

      teşekkür ederiim :)

      Sil
  19. kulak kıkırdağındaki bu hissin 10 gün içinde geçmiş olması gerekiyordu. yani, sen ne kadar olmadığını düşünsen de şu anda enfekte olmuş durumda. krem sürmeden önce biokadin ile temizler ve sonra da kremi piercingi önden ve arkadan sıkıştırcak şekilde tutup dairesel hareketlerle masaj yaparak sürersen kısa zamanda iyileşecektir.
    2 ay önce yaptırdığım septum delimi bile (piercing türleri içinde en acılılardan biri olduğunu söyleyebilirim) 10 gün içinde iyileşti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok yahu kesinlikle enfekte olmadı. üzerine yatabiliyorum. ne kızarıklık ne şişlik hiç olmadı. sadece dokununca hafif bi şekilde acıyor o da geçer sanırım. kremi de aynı dediğin şekilde sürdüm de bekliyorum valla.

      sen şanslıymışsın sevindiim :)

      Sil
  20. Mia piercing olayından sonra denize gitmeniz hakikaten çok kötü olmuş(:

    YanıtlaSil
  21. hayırlı olsun mia güle güle kullan :))
    ay ben kulağıma ikincisi için bile gidemiyorum zaten annem de çok karşı çıkıyor. böyle olunca da kesin bir aksilik çıkar diye cesaret edemedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim tırtılım :)

      kulak deldirmekten hiç ama hiç çekinme!

      git hemen deldir yahu ikinci delik olmadan olmaz mia tavsiyesi :)

      Sil
  22. ayy acımadı mı o kadar? ben de isterdim aslında ama yok korkar kaçarım :D

    YanıtlaSil
  23. Miam ya yapmasaymışın iyiymiş dicem olmayacak:( Kıkırdaktan ötürü yani. Şimdi benim kardeşim de aynı hevesle gidip deldirmişti sonra hem annemden hem babamdan saklamak için göbeği çatlamıştı. Öyle bandanalar takıp kamufle etmeler, kafayı suya sokmadan yüzmeler yapmıştı yannız adam yanlış yerinden deldiği için çook uzun süre hep acıdı, üstüne yatamadı, yara yaptı kanadı. Geçicek diye bizle inatlaştı (bizle derken annem acı çektiği için çakmıştı durumu artık) sonra canına tak etti çıkardı attı küpeyi. Akıllanmayan insan olarak tekrar gidip deldirdi, bu kez sıkıntısı olmamış-onun yalancısıyım- güya doğru delmişler.
    İnşallah geçer seninki.
    Hayırlı olsun, güzel parlamalar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy yanlış yerinden mi delmiiiş!!! yuh inanmıyorum. kardenişe benden geçmiş olsun dilekleri :)

      yok yok bu sefer olmuştur eminim ya da umarım :)

      ben iyi bi yerde deldirdim. lazerle baktılar ve kılcal damar olmayan yerden deldiler o yüzden bi sorun yok kitanam yorumun için de çook teşekkür ederim :)

      Sil
  24. amanın mia! çok iyi cesaret etmişsin ben kulağımdaki ikinci delik için bile bir sene düşünmüştüm şimdi anlıyorum önemli olmadığını ama ayy ne yakışmıştır şimdi eheh çok hoş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy summer'ımm!

      cesaret işi biraz uzadı ama sonunda deldirdim keşke daha önce deldirseymişim diyorum da napalım :)

      Sil
  25. Benimde kıkırdağımda delik vardı kapandı gerçi ama hiç acımadı inanır mısın? Kulağımda aya bi üst tarafta oldu delik beğenmedim yerini şimdi bida deldircem acayip güzel duruyo. Cidden hayat kısa, deldirin anacım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel şanslıymışsın :)

      aynen yahu hayat kısa deldirelim gitsin anacım.

      Sil
  26. Kuzenmle ben de deldirdik canım, kuzenm piercing yaptrdı ama ben o kadar kalın bi iğneye cesaret edemedim normal deldirdim kıkırdağımı :D bizimki bi haftada geçti iki hafta sonra hala acımaması gerek aslnda..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de iğneyle deldirdim nora'm.

      acısı yazıyı yazdığımdan beri iyice azaldı :D

      sürekli dokunup aa acımıyor gibi diyorum ama tabii ki azcık acıyor hala. geçmesini bekliyorum ben de ufu :/

      Sil
  27. Miam ben de deldirmiştim bikere ama 10 gün o acıyı çektikten sonra aman beee diyip çıkardım :D daha da deldirmem heralde , aslında ben kaşımı istiyodum ama o da kısmet olmadı , benim piercing işi yalan yani ama bence sen bepanten falan sür oraya o da baya iyi diyolar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ribelleoşummm!

      aa bi 10 gün daha bekleseydin keşkee!

      umarım ilerde deldirirsin yine. çok yakışıır :)

      evet ya bepanten sürücem artık 2 hafta geçti o kremi kullanmıyorum bepantene dönüyim bari :)

      Sil
  28. kıkırdağın delinince çok acıdığını kuzenimden biliyorum, inşallah seninkinin acısı çabucak geçer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimki geçti gibi azcık kaldı uykucu teşekkür edeeriim :)

      Sil
  29. Selam,

    Ben de uzun zamandır takip ediorum seni ve bu kadar yorumu görünce de kıskanıorum ne yalan söyliyim:) Benim de kimsenin bilmediği bir blogum var ama yorum istememe rağmen sanırım bir yandan da kimsenin bilmesini istemiyorum, tuhaf bir ikilem:)

    Kıkırdağı yıllar önce ben de deldirmiştim, dokununca acıyor durumu bir süre devam edecek. Gece hatta o kulağının üzerine yatarsan uykundan uyanabilirsin acıyla. Deldiren kişinin söyledği, arada bir oyna durumu da malesef doğru. Malesef diyorum çünkü o taktığı küpeyi gün içinde bir kaç kez döndürmen gerekiyor ki hem kapanmasın, hem de deri küpeye yapışmasın.

    Sana da verdi mi bilmiorum ama delik açmak için kullandığı küpeyi 10 gün sonra çıkarıp yerine takmam için halka küpe vermişti. Halka olmasının sebebi ise arkasının etrafının hava alabilmesi, vidalı küpeler gibi kulağına yapışmaması. Esas trajedi ise delik açtığı küpeyi çıkarıp yerine halkayı takmak çünkü bana o zaman (lisede) takma konusunda arkadaşım yardım etmişti ve çığlıklarımdan apartman inlemişti!! Korkutmak gibi olmasın ama o kısımda biraz acıyor, sonrası ferahlık:)

    Görüşmek üzere, yazarım belki yine, ismim Gül:)

    YanıtlaSil
  30. Selam,

    öncelikle hoş geldin ve o tuhaf ikilemi biliyorum.
    blogunu kendi adın olmadan takma bir isimle tanıt ve adsız olarak yorum yapma. böylece yorumlarda gelmeye başlasın ne dersin :)

    ben gece o kulağımın üzerine sürekli yatıyorum ama hiç acımıyor :) halka küpeyi de 1 hafta sonra o deldirdiğim yerde taktırıcam. pek acicanı sanmıyorum da dur bi bakalım :)

    yorum için teşekkür ederim Gül.
    görüşmek üzere :)

    YanıtlaSil
  31. ay miyaaağmm dilini falan deldirenler var sen yine kıkırdağını deldirmişsin.
    daha estetik ve daha acısız diye düşünüyorum.

    bu aralar o kadar çok kişiden "kıkırdağımı deldireceğim" yorumunu duydum ki.
    acaba uydudan sübliminal mesaj mı verdiler diye şüphelenmeden edemiyorum..

    tabi işin şakası eminim ki çok yakışmıştır..
    sonuçta o uzun saçları toplayınca kulağında parlayacak o şey ve güzelliğine güzellik katacak eminim ki.

    ben hiç mi hiç deldiremiyorum. çünkü böyle büyükelçilik sınavlarında kulağında birden fazla delik var mı diye baktıklarını söylediler..

    zaten küpe bile takmıyorum o yüzden sorun değil..

    pirsingi saklama atraksiyonu ise harikaa..

    bi şekilde öğrenilecek ama hadi bakalım.. zaten babanın çok da olay yapacağını sanmıyorum.. çok tontiş birisi ooo.. ilk başta böyle mır mır eder sonra.. hanimiş benim kızlarımın pirsingi diye seveeer :))

    idoliçemin göbeğini deldirtmesine şaşırmadım.
    aslında şu göbek deldirtme işi benim de kulağıma fena gelmiyor..
    ona da nasıll yakışmıştııırr :)

    kulağında pirsingle suya girmen süper.
    tam senin yapacağın iş ehehe.
    ama tam atraksiyon özellikle şu denize atlama ikilemi.. neyse ki tutunup inmişsin..

    ben olsam dayanamaz kafamı suya sokardım..

    ay yine uzattım yorumu

    ben adam olmam -.-

    öpücükler miyaaağmm :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bötüüüümmmm!!!

      öncelikle bence de kıkırdak daha estetik ve çok sevdim piercingimi! şu aralar siyah top küpe var. iyileşince küçük halka küpe takıcam ehe :)

      sübliminal mesaj muhtemel :)

      ablama çok yakıştı bötü görsen hatta sana da çokk yakışır eminim!

      o piercing saklama zahmeti inanılmazdı :D

      hatta az önce babamla annem kavga yaparken ablam "şu an piercingimi göstermenin tam sırası! babaö bi şey diyemez" dedi :D ama sonuç olarak göstermedi uzun tişörtüyle uyudu hehe.

      bi ara ben de eehh boşver direkt denize atla desem de kendime son anda tutunarak inmeyi başardım cesaret edemedim yanisi :(

      bi de uzun yorumlarına hastayım o yüzden istediğin kadar uzatabilirsin bötüüümmmé

      muckk! :*

      Sil
  32. Ayy miaa ben de istiyorum ya göbüşe bi piercing!! (göbüş diyince bütün karizması gitti piercingin!! :D neyse)

    Cidden "dann" olmuş yani :) İyi ki değdirmemişsin suya, deniz bisikleti dediğin anda "eyvah kesin atladı" dedim korktum baya!

    Umarım geçer :/ Sen de araştırmışsındır ama ilk baktığım yerde "ilk başlarda üstüne yatılmıyor ve sızlıyor ama 1 ay sonra bir şey kalmıyor" diyor geçecektir bence :)

    Bak ben de sana bir kita-film-dizi blogu önereyim. Biliyosundur ama önereyim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. göbüşe hemen yaptır o zaman :D

      ayy atlayamadım ya korktum valla bi şey olucak diye bi dahakine zevkle atlicam :)

      geçti gibi ya üstüne yatabiliyorum :)

      Sil
  33. Önermeyi unutmuşum o_O ^^

    > kedilervekitaplar.blogspot.com'u takip ediyorum ben cidden iyi yazıyorlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inan bilmiyordum hemen bakıcam :)

      teşekkür ederim canımm!

      Sil
  34. Ah mia ah ! :D

    Bende kulağımı deldirmek isterdim. Hatta 2 kere deldirmiştim. Ama sonuç ortada vücudumun her yeri yara bere içinde :D Nedenini bilmiyorum ama deldirince vücudumda yaralar çıkıyor :/

    Deldirmene çok sevindim canım. Umarım ağrısı geçer HOŞÇAKAAAL :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay kıyamam neden öyle oluyo ki acabaağ :/

      umarım seniin de bu hastalığın geçer ve deldirirsin kulağını.

      ayy hoşçakal niye büyük harflerlee ehe :)

      Sil
  35. Mia miaa mimlendiin ^.^

    YanıtlaSil
  36. hahahaha :D benim annem de piercingleri hiç sevmez.ben de burnuma istiyorum ama korkuyorum cok acır diye.bence geçer yaa.istiyorsan deldirdiğin yere sor ama bence sorun değildir cünkü adamlar 2 hafta dmeişler süre vermişler.bir hafta sonra belki geçer yani :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy uamrım geçer volantem!!! :)

      anneler böyle sevmiyor ama ben anne olsam mesela dilde ben de istemezdim ehe

      Sil
  37. Benim bir kulağımda tam 6 delik var hiiç acımıyor üstelik hiç uyuşturulmadan yapıldılar , tabancayla tak diye ama bünye alıştığı için zaten hissetmedim *-* Şanslıyım bu konuda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh çağlacım.. ne kadar geç gördüm yorumunu ve sen o arada gitmişsin galiba blogun var mı diye baktım bulamadım :(

      uzun bi ara vermiştim. yeni döndüm bloga..

      şanslıymışsın ayrıca ne güzel! :)

      Sil
  38. miaaaaaa. tekrardan miribaaa :) kıkırdak deldirmeyi liseden beri istiyorum bi türlü cesaret edemiyordum acımıyo mu cidden :( bu akşam istanbula gidicem istiklalde olucam deldiricem. gel elimi tut :) senden güç alayım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fabienne!

      aylar sonra ilk yorumu sana yapıyorum.. :) heyecanlandım!

      ah ben o kıkırdak sonrası daha kaç kere deldirdim kulağımda yer kalmadı :p

      ilk 2 gün dokununca acısa da sonra geçiyor cesaret edilmicek bi şey değil hatta yaptır çok mutlu olucaksın! :)

      Sil
  39. "Dokununca aciyor" acisi piercinginize nasil baktiginiza, nerede ne sekilde yaptirdiginiza gore degisiyor. Ben mesela, kikirdagimi tabancayla deldirmistim. Iltihap kapti, sac degince bile aciyordu ilk 2 ay. Ama inat degil mi, cikarmadim. Benden uc gun sonra kikirdagini deldiren arkadasim 1 hafta sonra kulaginin ustune yatabiliyordu, ben sok oluyordum tabii ki! Velhasil, simdi kikirdagimi deldireli 1 yildan fazla oldu, tamamen iyilesti gayet mutluyuz. Ancak deldirmek isteyenlere sikintili bir bolge oldugunu sabir gerektirdigini soylemek gerek. Gobegim bile 1 ayda tamamen iyilesmisti, kikirdagim ise 8 ayda iyilesti. Hayret ediyor insan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh tabancayla delinince sanırım hiç geçmiyor ama iğneyle delince hemencecık geçiyor.

      bu piercing sonrası 2 kere daha deldirdiğim kulağımı kıkırdak ve altını. 2 gün bile süürmedi acısı. cidden nerde yapıldığı önemli. çok memnun ve mutluyum! :)

      Sil
  40. googleda arama yaparken bloguna rastladim Mia :) bende de kikirdakta var ve cok severek kullaniyorum, aci esigim de oldukca yuksek gobegimi de deldirmeyi dusunuyorum uzun zamandir ama gobek deligi uzerinde biraktigi iz kafami kurcaliyor acikcasi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür mavi oje. geç oldu fakat olsun :) bu zamana kadar belki göbeğini de deldirmişsindir bilemedim.

      Sil